środa, 21 stycznia 2015

art journal 2015

nowy rozdział, nowego roku
i nowa formuła
w tym roku w UHK Gallery
żurnalujemy "domkowo":)
wszystkie szczegóły TUTAJ
zapraszam bardzo gorąco do wspólnego tworzenia!

długo szukałam formuły i klamry, która miałaby spinać w jedną całość poszczególne miesiące. Wiadomo- temat: "domek"
a dalej...
 w moim przypadku będzie to mój dom
 w dokładnie tym momencie, chwili, dniu,
 w którym strona żurnala będzie powstawać
więc dzisiaj:





szukałam też, bazy na art żurnal...
w prezencie gwiazdkowym dostałam od Miszelki
stary skoroszyt a w nim dokładnie 6 starych szarych kopert- wszystko format A4, 
duży format, który bardzo, bardzo kusił ostatnimi czasy

nic nie dzieje się przypadkiem widać ;D

3 komentarze:

Tores- pisze...

:) Lubię takie nieprzypadkowe przypadki oraz ich skuteczne wykorzystanie :) Prześliczny farbowany domek, w którym przez chwilę trwała cisza.

dagmarakos.blogspot.com pisze...

cudny domek, choć gdy zobaczyłam go na fb w ogóle nie pomyślałam, że mógłby być Twój, chyba ze względu na kolorystykę, bo jak się przyglądam to styl jednak ten sam :)

Boei pisze...

Cudowne! Twoja wrażliwość zawsze mnie porusza...