wtorek, 7 lipca 2009

wezwana do tablicy

przez  Drogie Ki_mę  i INQĘ  odpowiadam :-))): 

4 miejsca, w których mieszkałam:

- Choszczno, Szczecin i Poznań (siedem różnych adresów:)

4 miejsca, do których lubię wracać:

-Dom swój własny, Dom rodzinny i Domy Przyjaciół - no i oczywiscie Alchemik, 

4 ulubione potrawy:

- Bliny mojego Taty, Pyzy na parze mojej Babci - tych już nie dane mi bedzie zjeść,

- Tortille i pierogi,- mmmm jak tylko mogę...

4 potrawy, których nie znoszę:

-jajko na miękko, owoce morza, buraczki na ciepło brrr...

4 pasje:

-książki, scrapowanie... spanie- to pochłania 

4 miejsca, które bym zwiedziła gdybym miała taką okazję :

- Niebo......... 

 

Paryż, Barcelona może?

i...głowę Męża mojego...(czasem :-)))

4 seriale, programy, które lubię:

-...

4 miejsca pracy:

- ...

4 rzeczy, które bym chciała zrobić, przeżyć:

- przeżyć :dobrze życie, a chociaż dzień, bez czepiania się (z tych nierealnych :-) )

-zrobić: zgłębić historię sztuki i opanować język obcy (i z tych ...mało realnych?)

4 ulubione filmy:

-nie potrafię wyróżnić tylko tylu ...

4 rzeczy, które robię po wejściu do internetu:

-Sprawdzam pocztę, odwiedzam ulubione blogi przeglądam forumowe galerie, i zaglądam do siebie ...

4 osoby, które zapraszam do zabawy:

Rybiooka 

Tymonsyl

Kasia

Ania

i zapraszam na najsmaczniejsze owoce świata!!!!


5 komentarzy:

ki_ma pisze...

masz rację - najsmaczniejsze :D - przez nie wyglądam ostatnio jakbym się dzidziusia spodziewała :DDD

Rybiooka pisze...

Dziękuję za zabawę- może mnie rozrusza..
czereśnie ludzie juz mam ich dość :) a końca nie widać, od drylowania paznokci nie możemy domyć hehehe

cynka pisze...

czereśni nigdy dośc :-))
Podeślij krzynkę - skrzynkę ;-)
u nas trzy kilo dziennie schodzi ...

a po co Ty je drylujesz?

Ania z Zielonego Wzgórza pisze...

a dzięki za zaproszenie :))) Jutro się biore za odpowiedzi! buzka

Karolina pisze...

MATKO JEDYNA, jak macie dość to ja chętnie przyjmę każde ilości... ja niestety za gramanicą jestem, więc tu czereśnie są towarem luksusowym i ekskluzywnym, jak pomarańcze w PRL. eh..do sierpnia zatrzymasz dla mnie miskę? :)

bajjka