środa, 9 września 2009

życie mnie rozpieszcza...!!!!!!!!!!!!!!

Dzięki Wam :D

To niespodziewany, fantastyczny prezent urodzinowy od drugiej szesnaście - DZIĘKUJĘ!!!!

(nawet nie wiem jak zdjęciami przekazać ścianki wszystkie z genialnymi "zadaniami " do wykonania !!!)


a to wymiankowe, prześliczne filcowe ATC!!!  od samej Mistrzyni gatunku Kasi 

przypłynęło zza oceanu z kopertą przydasiów - DZIĘKUJĘ!!!!!


i  cudny prezent zrobiony przez Kigabet ... z okazji kociego candy na Jej blogu - DZIEKUJĘ!!!

(Córeczka przejęła nad nim władzę  - nawet nie dała mi szansy :-))


i jeszcze wyróżnienie dostałam na wyzwaniowym blogu 365 cards   za broszkową karteluszkę :DDDD

i ze zanmienitych, zdolnych rączek Trusiaj i Leny_Wz wspaniałe wyróżnienia

a Lena wręcz nimi zasypała :-)

no DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Przekazuję we wszystkie TWÓRCZE ogromnie łapki Osób podlinkowanych po stronie lewej :DDD!!!

8 komentarzy:

Anitasienudzi2 pisze...

ależ w pełni zasłużone niespodziwajki :)nie zazdraszczam,bo mnie również życie rozpieściło w ostatnich dniach :) pozdrawiam ciepło

Drycha pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Drycha pisze...

patrz, a ja nie wiem, kiedy masz urodziny...i kiedy Ci można życzenia złożyć ;p
ani na bloggerze ani na forum nie napisałaś!
pozostaje mi teraz życzyć stu lat, zdrowia, masy weny i materiałów ;)

finnabair pisze...

oo to urodziny były? ja tez nie wiedziałam - w takim razie 100 lat pracy twórczej kochana!!!!

Rybiooka pisze...

Drysz na forum jest napisane !! :D
O ileż drobiazgów wpadło!
A kostka rewelka, jakich ona jest rozmiarów?
Taki koncert zyczeń...
Wyróznień gratulejszyn!!!!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

Dziękuję BAAAARDZO za życzonka -7 września świętowałam :-)

Rybiooka - tak niecałe 4cm :-)

Jolinek pisze...

kapitalne gifciaki!!! ode mnie również masz urodzinowe buziaczki:)) i do zobaczonka w sobote:)

kigabet vel Ki pisze...

oj należą ci się te wszystkie słodkości ........ a moje cóż .. chyb rzeczywiście takie dziewczęce bardziej - ale cieszę się, ze mają nową właścicielkę :)