środa, 15 września 2010

taka

kartka
klejona, szyta, malowana....











17 komentarzy:

mamuta pisze...

Fajnie to wygląda- bardzo 3D :)

Unknown pisze...

wyjatkowo ciekawa karteczka :)

at-the-attic pisze...

przepiekne rzeczy robisz Cynko...

Encza pisze...

Jak tylko zobaczyłam fotke to wiedziałam że to bedzie coś! Coś niezwykłego co tylko u ciebie mogę zanleżć :) Cynko - bardzo oryginalna i piękna kartka!
pozdrawiam:)

madebyviva pisze...

WOW - COŚ PIĘKNEGO!! Niebanalna w wyrazie to oczywiste, ale forma.... powalająca!!

Kasia pisze...

piękna jest! bardzo podobają mi się kolory i forma :)

Wilk w owczej skórze pisze...

Cynko,
nie mam pojęcia, skąd czerpiesz swoje pomysły, ale jeśli ze studni - to ja też chcę taką!
:)

Ania z poddasza pisze...

Cyneczko, to jest maleńkie cudo!! Jestem totalnie nim zauroczona!

elfik pisze...

Niezwykle ciekawa......te warstewki !!!!!
A ta z 11 wrzesnia.......nieprawdopodobnie tapnela mocno emocjami !!!

Anonimowy pisze...

Ależ niezwykły efekt tworzą te warstwy, całość taka delikatna w tonacji i te piękne balony! Cudowna!
Dorota

KOLOROWY ptak pisze...

Lekka, zwiewna, niezwykle pomysłowa :)

Berberis pisze...

Fajna kartka!! Ciekawy efekt uzyskałaś z tą koronkowo-papierową ramką! I te warstwy.... mrrr

gaja pisze...

Ramka bardzo pomysłowa...mnie kojarzy się z leciutkim ciasteczkiem francuskim ;)

Mrouh pisze...

otulająca w tych koronkach... przyjemnie, wręcz sielsko się robi, jak się na nia patrzy:-)

Margaret pisze...

Superb! wonderful textures and the colours are so beautiful, love it! Mx

rafija pisze...

3 D fju fju ;)
niezwykle oryginalnie

JaMajka pisze...

Boska znowu :) Czy Ty czasem sypiasz? :P