wtorek, 7 września 2010

ZAPRASZAM

NA

poletko uprawiam już półtora roku, to jest mój 554 post;
wrzesień jest dla mnie miesiącem szczególnym,
początkiem bardzo wielu spraw
zatem
z wdzięczności
za ciągłe nawożenie poletka mojego
dobrym słowem, obecnością samą,
plonami chciałabym się podzielić z Wami
Proszę chętnych o wpisywanie się w komentarzach.
Nie trzeba mieć swojego bloga.
Można się zdjęciem powyższym częstować, innych zapraszać....
do 7 października
jako, że ja tu płodozmian ewidentnie stosuje stąd i plony takie...
1. komplecik trzech broszek -kwiatków,
2. broszka ceramiczna,
3. korale filcowo-ceramiczne,
4.filcowe etui,
5.ptaszek akrylowy,
6.zakładka do książki,
7. kartka z dobrym słowem
8. notes
9.serduszka szyte
10. niespodzianka
wszystko dostoswane do osoby, którą wylosuję
kolorem słowem stylem
może tak być?
!!!! zapraszam serdecznie!!!!

162 komentarze:

MEa pisze...

o rany... Cynko słów brak gdy zobaczyłam Twoją listę dożynkową :)
Ja dziękuję za nieustanne zachwycanie słowem i obrazem, za radość oglądania...

Mrouh pisze...

O rany, jak mi sie poszczęści to slubu nie będę musiała brać:-) Pewnie, że staję w kolejce i zawiadomię świat, ale wieczorkiem:-) Sto lat takiego płodozmianu... i nie zyczę znalezienia wyrazu, bo cała frajda w szukaniu go:-)

Natolin pisze...

ojejej ale świetne dożynkowe słodkości :) oczywiście zapisuję się i ja, gratuluję "okrągłej" rocznicy :)))

pozdrawiam serdecznie

asica.p pisze...

żebyś nadal taka płodna była i mnie (nie tylko zresztą mnie)zachwycała:)

Migdalowa pisze...

Cynko i ja sie zachlannie dopisuje...a poletko Twe daje mi nadzieje, wiare w ludzi dobrych,inspiracje...tak cynkowo poprostu

Alexandra pisze...

ojej, ależ dobroci :) Wszelakiej obfitości w plonach :)

kacha pisze...

żeś Ty wyjątkowa, to wiedziałam zawsze, a z tymi dożynkami to już wyjatkowością powaliłaś mnie na kolana:-) I jeszcze tyle wspaniałości...

Wiedzma60 pisze...

Oj! zwykle nie poluję, ale nie dałam rady się oprzeć! Pozdrawiam

silence pisze...

Po cichutku tu sobie zaglądam jako dopiero raczkująca w twórczym świecie. Podziwiam i znajduję na poletku inspirację. Nadziwić się nie mogę nad lekkością skojarzeń, błyskotliwą grą słów, prostymi rozwiązaniami (a jak trafnymi!), naturalnością.
Aby tak słodko nie było to znajdzie się też odrobina niepokoju czy prowokacji, które poza podziwianiem dają do myślenia.
I choć szczęście w losowaniach to mam marne i o tak wypielęgnowanych plonach zapowiadających się smakowicie mogę jedynie pomarzyć, to tego jednego nadal życzę.
Wyobraźni.

Pozdrawiam,
Agata

Agnieszka C. pisze...

...także w dożynkowym korowodzie staję, za darowane plony dziękuję :)
Pozdrawiam, Agnieszka

Drycha pisze...

OH!
poszalałaś! :D
zaraz wrzucam zdjęcie u siebie.
STOOO LAAAT i jeszcze więcej plonów, płodozmianów, nawożenia i radości z tych wszystkich poletkowych zjawisk (i wszystkich innych też) :*

Dziki Imbir pisze...

a zielska będą, uwielbiam Twoje zielska. Zapisuję się! I życzę Ci dalszych sukcesów!

Dunia pisze...

Z najlepszymi życzeniami kolejnych obfitych plonów zapisuję się ja- Dunia ;o)

adda pisze...

Jesteś jak zawsze zaskakująca!!!!!!!!!!!!

My też dziękujemy!!!!!!

Tores- pisze...

Cynkoooo! Sto lat, i niech Ci się rodzi na tym poletku jak najwięcej i najobficiej :)
A gdyby tak mnie spotkało takie szczęście wylosowania tych skarbów od Ciebie, to już sama nie wiem, co bym zrobiła ;)

Karmeleiro pisze...

toż dożynki u Cynki bogate w plony! Życzę samych pozytywnych zmian wrześniowych!

Anitasienudzi2 pisze...

jako,że niejedno dobre ziarno z tego poletka zaczerpnęłam bardzo za nie dziękuję i życzę wielu owocnych płodów w kolejnych latach!
Z przyjemnością spróbuję swego szczęścia w losowaniu

Dusia pisze...

Płodów kolejnych życzę, kwitnij dalej ;))) ;*

ja.majka.i.ja pisze...

Poletko Ci iście obradza we wspaniałe rzeczy ;)

Ustawiam się grzecznie w kolejce, może tym razem spotka mnie miła niespodzianka w losowaniu.

I jednocześnie zapraszam do mnie na candy urodzinowe:
http://zainspirowanaa.blogspot.com/2010/09/candy-urodzinowe.html

druga szesnaście pisze...

to tobie dziękować trzeba.
dobrze, że jesteś.

agatab pisze...

Staję z nadzieją i dziękuję.
Pozdrawiam ciepło.

Ada pisze...

Ojej jakie nagrody:) Życzę jeszcze wielu lat tak obfitych w plony. I dziękuję za nieustanne "natychanie" mnie :)

Anonimowy pisze...

Dostać coś od Cynki.
Bezcenne :>

Natalia pisze...

ja to od dziecka dożynki lubiłam ;)

Wilk w owczej skórze pisze...

To myśmy za inspirowanie wdzięczni! :)
Życzę wieeeeelu lat urodzaju
i cichutko ustawię się w ogonku.
:)

Magda pisze...

Urodzajna gleba twojej wyobraźni obficie zaowocowała :) Bardzo to wspaniałomyślne i szczodre dary dlatego zasiadam do stołu i mam nadzieję na to główne danie;)

gurka_krolowa pisze...

Do poprzedniego mi się błędy wkradły.

Patrz samego blogowania już półtora roku, razem z forumowym okresem to się uzbiera jeszcze więcej, a Twoja twórczość nie przestaje zaskakiwać. Ja bardzo lubię Cię dozwiedzać i zazdrościć tej głowy pełnej pomysłów :)
Oczywiście się ustawiam w kolejce.

Anniko pisze...

gratulacje i życzę jeszcze więcej pomysłów i stu lat inspirowania nas :)

Molly pisze...

Toż to szok! wracam z wakacji, a tu taka miła niespodzianka u Ciebie :)) zapisuję się oczywiście! i gratuluję przeogromnej ilości postów - hm... należałoby wręcz rzec, że płodna z Ciebie artystka ;DD

madziula pisze...

fajnie że jesteś!! i wszystkiego naj naj na przyszłość :)

Martyna pisze...

osz kur! gratulacje! z chęcią przycupnę w kolejce :)

Guriana pisze...

Kochana, Ty wiesz,że ja twoje plony łyżkami...:))
reszta u mnie na blogu...:)
a tu grzecznie w kolejce się ustawiam:))

OLIWKA pisze...

ja też moja droga ustawiam się w kolejce, a i więcej tego płodozmianu nam trzeba :):)

gulka pisze...

uwielbiam :* uprawy Twoje na wszelkich polach :) dzięki wielkie za nieustającą inspirację :)

Berberis pisze...

i życzę abyś poletko uprawiała jak najdłużej :) :) :) Ciągle inspirujesz, zaskakujesz, raczysz grą słów - bardzo to lubię :)
i oczywiście przyłączam się do dożynek i ustawiam się w kolejce po Twoje "plony" :)

Mira pisze...

i ja siem piszem :)

Jagoda pisze...

Kiedyś ty natrzaskała 554 posty?! Niezły wynik :)

Ja też się poczęstuję, bo lista plonów do zgarnięcia baaardzo smakowita jest ]:)

Mazmika pisze...

A ja od dawna na poletko Twoje nieśmiało zerkam zza miedzy. Z zachwytem podziwiam obfite plony i każdy nowy gatunek, który rodzi się na Twoich grządkach.
Z zaproszenia na dożynki z chęcią skorzystam i życze kolejnych obfitych plonów :)

Kardamonowa pisze...

Praktycznie codziennie hasam po Cynkowym Poletku, więc dożynki z radością uczczę swą kolejkową obecnością ;).

UHK Gallery pisze...

Padłam, jak zobaczyłam te dożynki - świetne hahahahhaa
Ja co prawda nie mam szczęscia w grach losowych, pewnie mam w miłości, chcoaiż nie zauważyłam specjalnie :P, ale się ustawie, a co tam - może chociaż chleba ze smalcem gryznę...
I ogóra! Ogóra obowiązkowo!!!!

Anonimowy pisze...

Oby poletko dalej tak świetnie funkcjonowało. Ustawiam się po plony :)

Pozdrawiam!

Mikko pisze...

ale udane plony :) i ja się przyłączę

Arte Banale pisze...

Och, dostać coś wyprodukowanego przez te zwinne ręce i genialną głowę....marzenie. Ustawiłabym w honorowym miejscu! Pozdrawiam i winszuję rocznicy. Oby wena nie opuszczała, bo nam wszystkim byłoby bardzo smutno.

Anonimowy pisze...

Podziwiam już od roku Twoje zabawy słowem i za każdym razem jak tu jestem nie mogę wyjść z podziwu "jak ona to robi?". Więc życzę weny twórczej na kolejne półtora rok i żeby się słowo tak jak chcesz układało.
Pozdrawiam talina

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

o rany, ustawiam się w kolejce, takich cudeniek nie można przegapić

pyt.ka pisze...

gratulacje! :) aby Twoje prace dalej tak zaskakiwały i miały to tzw. 'drugie dno'. :) ustawiam się w kolejce po cukieraski. :)

Anonimowy pisze...

To ja też się zgłaszam, chociaż nie mam bloga. Pozdrawiam serdecznie, stała podglądaczka Agnieszka (gm_agnieszka@o2.pl)

Anonimowy pisze...

Nie ma jak udane żniwa, a Twoje poletko bogato rodzi, co często podglądam z bezustannym zachwytem. Oczywiście dziękuję za dotychczasowe zachwyty, życzę Ci owocnych plonów w każdym sezonie, a sobie i innym dalszych zachwytów i inspiracji! Szkoda, że się jeszcze nie dorobiłam bloga, bo aż żal nie móc rozsiać takiego ziarna!

agta pisze...

Twoje poletko płodne jest niczym po wylewie Nilu1 Życzę dalszych urodzajnych plonów!

awalczukiewicz@wp.pl

Madzioza pisze...

Ja się też biorę i zapisuję!
Cynko gratuluję i podziwiam, strasznie się cieszę że Cię poznałam-wirtualnie na razie i że dane mi było wędrującego Twego gościć! Za Twój wpis do mojego jeszcze raz serdecznie dziękuję!
To byłam ja-Madzioza

moniq75k pisze...

Na końcu ogonka i ja się ustawiam :)

Anonimowy pisze...

Na Cynkowe Poletko dotarłam dopiero 2 m-ce temu, ale co to były za żniwa!? Mały Książę, Marek Grechuta, Ślub w ogrodzie, coś dla mojego J, świeże wypieki:-)... DZIĘKUJĘ. Wszystko jednak dla Kogoś! Może... coś z tych zbiorów mi się dostanie...?:-):-)
Przyjemnie na tym Poletku, podziwiam, gratuluję, pozdrawiam
nigra

AP pisze...

Dzień Dobry

Jestem Ada,która z e-mailem tutaj wpada.


pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Encza pisze...

Kochana Cynko - zdjęcie jest odjechane :)
Gratuluję wspaniałych prac, klimatycznego bloga, głowy pełnej pomysłów i oddanych obserwatorów.
Z wielką przyjemnością ustawiam sie w tym rosnącym ogonku :)
pozdrawiam:)

Madziorkowe pomysły pisze...

Toś zaszalała!
Kolejka się wydłuża ale co tam może się uda... :)

dorbry pisze...

Cóż za dożynki. gratuluje i dołączam się i ja

Natka pisze...

Idzie jesień pora na dożynki...
Chętnie wezmę udział!
Zapraszam na coś słodkiego do mnie. ;-)

Unknown pisze...

wow, tyle wspaniałości...
może mi się poszczęści ;)

Bo pisze...

zaprawde niech rok nastepny plodny bedzie a plony godne

Nesse pisze...

Ciągle podziwiam, do tego zachwycam się ilością produkowanych "plonów" :]
A teraz może będę miała okazję skosztować? :D

Huma pisze...

Na taką dożynkową imprezkę i ja się piszę, a jak! Jednocześnie gratuluję tylu okazji do świętowania:) Cieszę się, że jest to poletko:)

pasiakowa pisze...

No i jak się tu nie ustawić w tej dożynkowatości wesołej? :)

plakatowka pisze...

Żniwa u Ciebie obfite. Jak zwykle :) i ja się grzecznie ustawiam, może mi się wreszcie poszczęści ...

Tusia Lech pisze...

Zaglądam i czytam każdy twój post, oglądam każdą twoją pracę... Komentarze zostawiam rzadziej, bo ciągle musiałabym pisać, jak niesamowicie układasz słowa i obrazy, a przecież to chyba by ci się znudziło za jakiś czas... Zostawiam więc swoje słowa tylko raz na jakiś czas, ale pozostaję pod ciągłym urokiem twojej kreatywności Cynko.

Iza pisze...

Jestem tutaj pierwszy raz i od razu trafilam na dozynki. A to ci szczescie :-D

Gonek pisze...

Zawsze tylko oglądam i się zachwycam, ale nigdy nic nie napisałam. Teraz jednak zostawię i u Ciebie swój ślad. Gratuluję owocnego półtora roku i kolejnych takich życzę. Pozdrawiam.

Fit_kaloria pisze...

Ustawiam sie jako następna w kolejce po te cUuuUuda :)

rafija pisze...

pawdziwa dozynkowa korona...
oczywiscie ustawiam sie w kolejce i zycze dalszych plonow
pozdrawiam

rafija.blogspot.com

Edyta pisze...

Tyyyle plonów i to pomimo kiepskiego lata. Ustawiam się w kolejce i liczę na 13 gram szczęścia. Pozdrawiam

niccada pisze...

Ten poczęstunek to także doskonała okazja dla nas, nieśmiałych czy leniwych, żeby się przedstawić, pokazać. Cynko, podgladam Cię nieregularnie, lecz zawsze z wielką przyjemnością. A podziwiam nie tylko "rękoczyny" ale także, a może przede wszystkim, językowe perełki, którymi z taką łatwością i poltem, szafujesz (tu w znaczeniu: rozdajesz). Też tak bym chciała...Pozdrawiam serdecznie. Monika

Zielona pisze...

To ja się poczęstuję słodkościami ;)
I zapraszam do mnie :)

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

o Matko Polko... też bym się chetnie dopisała, gdybym blog nadal miała... a że nie prowadzę już miesięcy kilka, ominie mnie ta słodka chwilka ... dopisania się... aczkolwiek, moze mnie tu przygarniesz??

w razie czego: enid85.blogowy.adres@gmail.com

---
http://pl.fotoalbum.eu/enid
http://pl.fotoalbum.eu/enid85fotoprace

raeszka pisze...

Super candy, chętnie się przyłączę do zabawy :).

Haftowane Prezenty pisze...

To udanych zbiorów życzę :)
I cichutko ustawiam się w kolejkę

Pzdr
Michalina

ważka pisze...

ustawiam się w kolejce,
[choć kroki stawiam pierwsze]
kwiaty niosąc w podzięce ;)
podglądam w cichości
skarb Twej twórczości :)
pozdrawiam
>|<

ach! pisze...

Nie mogłam się oprzeć tym sielskim klimatom! Przyłączam się więc do barwnego korowodu ;)

Justyna (Sarmatix) pisze...

Jakie extra cukierasy! Ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam serdecznie :)
ustinika.blogspot.com

Monika Skrzypek pisze...

Brzmi smakowicie, grzechem byłoby nie spróbować szczęścia:-)

Agata Travelling backpack pisze...

I ja się dopisuję do zainteresowanych dożynkami! :) Życzę Ci wielu lat blogowania i wielu inspiracji - to, co tworzysz jest wspaniałe!

Habka pisze...

Na bieżąco śledzę Twoje prace i jestem pod wielkim wrażeniem! I dlatego chętnie zapiszę się na te słodkości!

alooini pisze...

dopisuje się do listy :}
z pozdrowieniami

antilight pisze...

Aaaale kolejka :D Mam nadzieję, że zmiany jak najbardziej pozytywne. Tak jak Twoje płodozmiany :) Gratuluję taakiej ilości postów. Dzięki Tobie zawsze mam po co włączać blogspota :)
W zamian i ja zapraszam do siebie na candy

elpimpi pisze...

WOW!!! Ja też nie mogę przegapić takiej okazji!!! UWIELBIAM Twoje prace - ale to już wiesz! :-)

Linda Dudziak pisze...

Pięknie tu u Ciebie.Wszystkiego dobrego, i wiele inspiracji!

Linaewen pisze...

Wow, imponująca kolekcja do oddania ;]

dziurka pisze...

trafiłam dzięki candy i zostaję na obserwacji. Będę Cię obserwowała Mała :)

niewielka pisze...

Zobaczyłam zdjęcie, powaliło mnie i ubawiło setnie, więc się zgłaszam ;)
Kolejnych lat owocnej twórczości życzę ;)

Lily pisze...

i ja się zgłaszam na dożynki;-)))
Pozdrawiam serdecznie;-)

madebyviva pisze...

wow, dożynki! Uwielbiam! A dożynki u Cynki to już w ogóle poezja!
Ustawiam się więc w kolejce cierpliwie czekając, i licząc na to, że los ten parszywy choć raz się do mnie w końcu uśmiechnie :-D.
Ściskam serdecznie!

Anonimowy pisze...

dożynki u Cynki to jest coś i jak tu nie zapisać się na candy:)
pozdrawiam serdecznie
żółta e(S)ka
e mail:xydominika@interia.pl

noomiy pisze...

Ustawiam się w kolejce :)

Joasia* pisze...

Choć piszę tu sporadycznie to zaglądam prawie codziennie ciekawa co tym razem wtrosło :)

pozdrawiam i życzę urodzaju

Anonimowy pisze...

no to ja też się dopisuję, jak mogę;)
Koralina

OriBella pisze...

Gratulacje Cynko:) Ja też zaglądam, oglądam, podziwiam i czytam, czytam, bo teksty masz niesamowite, jedyne:) I pozdrawiam cieplutko:)

Olga Heldwein pisze...

jak zwykle spóźniona lecę z bukietem !! spieszę z życzeniami i całusami ;))

Ivalia pisze...

ups, taki pokos przegapiłam ;@

Naprawiam błąd, ustawiam się grzecznie w kolejce:)
Z życzeniami owocnej pracy i równie obfitych plonów:))

Unknown pisze...

oo to ja też się zapisuje, mój mail: anna02210@interia.pl

Pozdrawiam Anna02210

Dorota pisze...

Cynko, płodów kolejnych życzę i nieustającej weny!!!
Hmm, marzenie wygrać cały zestaw.
Bardzo bym chciała mieć od Ciebie choć karteczkę z dobrym słowem :)
Pozdrawiam cieplutko!

Karolina Bajek pisze...

oooo same cudności!!!

Wielu lat obfitości !!!
a wrzesień i ja lubię :)

Anonimowy pisze...

O kurczaczki !! Aż tyle wspaniałości i ja staje w kolejce...
Ściskam ..
Ida..
iducha28@wp.pl

JaMajka pisze...

Matko jedyna, jaka kolejka ;( Teraz to już na amen nie mam szans, jestem sto pierwsza, ale co tam, zapisuję się, bo na widok listy życzeń obśliniłam się do pasa :) Buziak :*
Aha - rewelacyjny pomysł na baner i treść "Candy" - dożynki u Cynki - cała Ty w najlepszym wydaniu :) Za to drugi buziak :D :*

Yoasia pisze...

Wpisze sie dlatego ze :
1. tytuł candy mnie zniewolił.
2. 7 pażdzirenik to dzień urodzin mojej córci wiec dla mnie wyjatkowy.
3. lista nagród jest tak kusząca że głowa boli.

I Życze by poletko dostarczałao coraz wspanialszych plonów choc nie wiem czy mogą byc jeszcze piekniejsze niż sa.

Wilczex pisze...

Zgłaszam się!!! Odezwała się moja słowiańska dusza jak zobaczyłam tytuł DOŻYNKI ;D

http://wilczejagody.blogspot.com/

molla pisze...

Pierwszy raz wezmę udział w takich dożynkach, chociaz jako dziecko bralam udział nie raz:)
Ale jak poletko to muszą być plony i są - i to jakie!!!!
Prawie codziennie zaskakujesz mnie świeżoscią spojrzenia i niecodzinnymi materiałami, oby tak dalej, sieji sadx nam w głowach, podlewaj i zbieraj!!!

Anonimowy pisze...

bella pisze

a mi podoba się nawet tapeta na blogu.lubię gozdziki.lubię Twoje teksty.są niespodziewane.zaskakujesz,rozśmieszasz,wzruszasz.cieszę się,że Ciebie znalazłam.

Gwóźdź w herbacie pisze...

Ja również z tych milczących podglądaczy. Cynko, Twoje wewnętrzne piękno, które odciskasz w pracach sprawia, że zaczyna się myśleć lepiej o ludziach i świecie. Skoro tak niesamowite, zabawne, pomysłowe i inspirujące rzeczy powstają, to musi oznaczać, że jest jeszcze jakaś nadzieja w rzeczywistości pełnej symulacji, oszustwa, pogoni za pochwałą i pieniędzmi.

ustawiam się w ogonku po trochę swiatła

gwozdzwherbacie@o2.pl

decou-galeryjka pisze...

Twoje pole obrodziło tego roku w obfite zbiory - jestem pod ogromnym wrażeniem i doczekać się losowania nie mogę!:)
pozdrawiam ciepło

Kasia pisze...

w dożynkach rzadko biorę udział, ale takich nie przegapię ;)

obfitych plonów Cynko!

niekiedy pisze...

Cynko, jakie piękne plony! spróbuję i ja :). bardzo mocno Cię pozdrawiam, e. :)

Iza pisze...

I ja się zapisuję:) Tymczasem zapraszam na moje candy: http://pomyslolek.blogspot.com
Pozdrawiam:)!

Florens pisze...

Coś pięknego! Staję!!! :)

Enthia pisze...

Ty moja Bombo Inspiracyjna! Takiej okazji nie przepuszczę i posłusznie ustawiam się w kolejce. :)

Ines pisze...

OOo jakie słodkości :D ustawiam się w tej długaśnej kolejce .. mój adres http://ineskowo.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Zapisuję się również :) Pozdrawiam serdecznie!
hafty-i-hafciki.blogspot.com

Karola pisze...

No no no i j ustawiam się w diożynkowej kolejce
pozdrawiam
karola-handmade.blogspot.com

coco.nut pisze...

dożynki to świetna impreza, nie może mnie zabraknąć!!! :)

Kasia pisze...

To i spróbuje z nadzieją na Twe cudowności :)))
Wielu obfitych kolejnych dożynek :))

Zuzik pisze...

Dożynki, że ho, ho! Nie może mnie tu zabraknąć!
Pozdrawiam serdecznie!
:-)

Argillae pisze...

Nie mogłam nie zapisać się na candy u jednej z moich ulubionych crafterek. Cynko uwielbiam Twoje prace, zwłaszcza koncepty na kartki :o)
Także staję w kolejce, licząc po cichu na szczęście :o)
Pozdrawiam!

Olu pisze...

ja chcę, ja chcę!
PS. Ładnie tu u Ciebie :)

Ola pisze...

o żesz...jaka frekwencja... Ale warto ....Wylosuj mnie więc... ;)

barbaratoja pisze...

Tłoczno na Twoich dożynkach... ale może?
Lubię czekać na losowania;-)))

Joanna Matuszczyk pisze...

Hoho! Ależ tu urodzaj i obfitość plonów! Nic dziwnego, że kolejka taka długa:) Pozdrawiam serdecznie i życzę płodności artystycznej na kolejnych sto lat!

EwCik pisze...

Piękne plony, oj piękne :-)

jostek pisze...

zdjęciem poczęstowana, świętuję dożynanie Twoje :) i w kolejkę się ustawiam po dobroci, które rozdajesz
wszystkiego co najlepsze :)

Jewellery by alex pisze...

zgłaszam sie tabaluu@wp.pl :)

edytta-p pisze...

Oj, jaka długa kolejka... Nic dziwnego, przecież wszystko wyjątkowo słodkie :)

arsarnem pisze...

a ja się nie dziwie ze taka kolejka bo i urodzaj u Ciebie:)))Zapisuje się również:)Pozdrawiam cieplutko!

Aśka pisze...

Urodzaj u Ciebie!!! I kolejka dluuuga! To ja na konieszek wskakuje i czekam na los ;)

TuKara pisze...

Wielkie musisz miec serucho;)urodzaj u ciebie i dzielisz sie plonami.Z checia dolacze do listy "marzycieli"

Oleander pisze...

Witaj. Dopisuję się i ja. Choć dożynki przekornie kojarzą mi się.... Za dużo horrorów i kryminałów..za dużo :)

Daria tworzy pisze...

Heloł zapisuję się i ja :)
http://dariatworzy.blogspot.com/

Dagmara pisze...

duży urodzaj i dużo wykarmisz ;) oj ale czy dla mnie starczy? :) Pokornie ustawiam się w kolejce

niesława pisze...

Witaj.Choc chetnych na Twoje skarby jest chyba tryliard to i ja sprobuje . Moze mi sie uda.
Dobrze,ze trafilam do Ciebie bo pieknie tu i na pewno bede czesciej zagladac :)

Anonimowy pisze...

również staję w kolejce :)

yaggi.ibu@gmail.com

pozdrawiam ciepło***

Naila pisze...

Ustawiam się na końcu. Nie widać niechętnych, chyba wszyscy się skusili na niespodzianki :)

zainspirowana pisze...

takie cudowności! nic dziwnego, że kolejka taka długa... ale i ja sie ustawię :)

Rae pisze...

To ja tez na końcu ogonka, a nóż-widelec ;)

shiraja pisze...

To i ja staję w tej długaśnej kolejce. Życzę wieluuu lat udanych plonów i inspirujących postów. Pozdrowionka

http://shiraja.blogspot.com/

maueczarne pisze...

Lista dożynkowa długaśna. Ale i chętnych ogrom. Dołączę do nich, dygnę i do siebie zaproszę ;)

http://maueczarne.blogspot.com/

Kathinna pisze...

To i ja się zapiszę, kasiax3 małpa gazeta.pl

Kalisz made pisze...

Szanse jak w lotto, ale co tam - stanę sobie :)
Pozdrawiam http://kaliszmade.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Takie dożynki to mi się podobają:) www.moje-imaginarium.blogspot.com

* pisze...

Hehehe to bardzo zabawne. Zawsze jak wpadałam do Ciebie- widziałam obrazek z dożynkami i myślałam, ale fajnie to brzmi!! ale jakoś nie wpadłam na pomysl, że może to są takie prawdziwe dożynki i że można w kolejce stanąć... heheh Dobrze, że jeszcze zdążyłam :)

Flora pisze...

chyba jeszcze nigdy candy nie wygrałam... ale pomyslałam sobie że słońce dziś takie piekne to i może stanę w kolejeczce, buzię wystawię, piegów nałapię...

Unknown pisze...

super dorodne dożynki :)
chętnie się ustawiam do korowodu :)

ciapetkowo pisze...

Gratuluję rocznicy ! Kolejka już długa - pewnie się nie uda, zapisuję się na końcu, ale spróbuję bo fajne cukierasy :)

Ewka pisze...

Z dziką rozkoszą przygarnęłabym cuda pochodzące z rąk Twoich ;D!

na dodatek pisze...

Dla mnie wrzesień to też miesiąc najważniejszych wydarzeń....
dobrego urodzaju co rok życzę!

ew pisze...

ŁaŁ - ale tu tłumy :) Mimo, że to już prawie koniec pragnę i ja dopisać się do listy ewentualnych szczęśliwców ;)

Hania pisze...

Rzeczywiscie tlumy:) A co tam,tez sie zapisze!

Szara pisze...

Jeszcze chwila candy trwa, a więc zapiszę się :)

Alosha pisze...

Ustawiam się w kolejce :)

Lamarta pisze...

To i ja się zapisuję na candy:)

ggagatka pisze...

Może i ja zdążę na losowanie, więc zapisuję sie w kolejce :)

składART13 pisze...

należy mieć nadzieję, więc ustawiam się i ja :)
dobrze, że Cię mamy :*
a na poletku zawsze udanych i obfitych plonów życzę :)

skrzatka pisze...

Jeszcze mnie tu nie ma? A cóż to za niedopatrzenie!
Gratuluję pięknych sadzonek i żniw bogatych na Twym poletku.

Annasza pisze...

O matko, ależ kolejka :D Ale jeszcze zdążyłam i ja, więc się piszę :)))

Ewa pisze...

Chyba jeszcze zdążyłam...a jeśli nie to trudno :( Nie wiem jakim cudem wcześniej się nie zapisałam hmm
Pozdrawiam.

ankan pisze...

Jeszcze ja, jeszcze ja :))) Uwielbiam Twoje prace i zawsze z przyjemnością przeglądam tego bloga.

Wingy pisze...

Kolejka chętnych nie dziwi! A ponieważ jestem "uzależniona" od Twojego bloga i Twoich prac (serio - po odpaleniu komputera, najpierw sprawdzam, co tam słychać u Cynki), też się w tej kolejce ustawiam. Ale przede wszystkim życzę Ci, aby każdy kolejny miesiąc był dla Ciebie wrześniowy! Pozdrowionka :)

gurka_krolowa pisze...

Od początku, kiedy bloga jeszcze nie miałaś, byłam obecna wirtualnie wśród Twoich twórczych odkryć i fanką wielką jestem do dziś.
Nie wypalaj się :)