niedziela, 10 października 2010

księgarnia

PEGAZ"
ulubiona moja , z miasta rodzinnego...
taka, w której serwują kawkę ,
gdzie stoi wielka kanapa, na której można godzinami przeglądać książki,
gdzie Trójka moich Pociech jest zawsze mile widziana- nawet równocześnie:))))
gdzie można zamówić każdą książkę....
obchodzi 2o-lecie swojego istnienia....


książka drewniana-pudełko, taka do decoupage:

farby akrylowe Dulux, maski T. Holtza, literki z taśmy 7 gypsies, części z budzika i inne żelastwa, koronki, kwiatki, stemple, tusze alkoholowe i distressy,


przód okładki:



po otwarciu:



no sianko:)


mechanizmy:)




konik znaleźny (przez Synka na ... eee...śmietniku :)))
plastikowy taki, farbami akrylowymi i alkoholowymi tuszami potraktowany,
skrzydełka z tektury falistej, trochę na nich embossingu ;)
a, i karuzela dla chomika też zmaltretowana trochę :):



tak środek w całości...


tak brzegi...


tył...

no taka książka:)

inspirowana twórczością Finn - dziękuję KOCHANA :***

37 komentarzy:

malflu pisze...

powzdychałam sobie do tego pegaza :-)zrobionego własnoręcznie i do miejsca z klimatem

Anonimowy pisze...

Niewiarygodne.

Ines pisze...

piękna skrzyneczka:D

tymonsyl pisze...

ale się zaśliniłam Kobieto! cudo!
a Synka też sobie tak muszę wyszkolić:)

Arte Banale pisze...

Oj, matko jedyna....toż to jest genialne! A konik to już - mistrzostwo świata.

Anitasienudzi2 pisze...

genialne to pudełko, konik i klatka dla chomika tak zmaltretowane,że do głowy by mi nie przyszło,że to plastik!

sova pisze...

masz niesamowite pomysły i dar przenoszenia je do rzeczywistosci , cudne , a koń po metamorfozie- czad

timboctou pisze...

słów brak!! nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać, to cudowne uczucie :) i zazdroszczę księgarni, u mnie tylko plastikowy Empik...

Anonimowy pisze...

Cudo, niezwykle, jak stare pudełko z zabawkami znalezione po wielu latach na strychu :)

coco.nut pisze...

fantastyczna rzecz!!!

asica.p pisze...

coś cudownego:)

Argillae pisze...

Rewelacja! Genialny pomysł i świetne wykonanie. No piękna!

Bo pisze...

mistrzostwo swiata

Dunia pisze...

Piękna "księga"! Najbardziej spodobał mi się tekst z "sianem" ;o) Cały mechanizm robi niesamowite wrażenie. Fajnie uzyskałaś efekt kartek wykorzystując farbę. Jak zwykle cudeńko!

antilight pisze...

Pegaz po prostu powala. Pomysł wykorzystania zaimportowanego do domu, rzez dziecko "śmiecia" jest świetny. Powalasz Cynko!

ew pisze...

Genialny pomysł!!! A wykonanie - cudne :)

Anna Chudzik-Pawlik Art pisze...

łomatkoicórko!!!!!!!!!!!!!!!!!!
toż to genialne jest!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Guriana pisze...

Kochana, wmurowałaś mnie!!...oglądam któryś raz i każdym razem nowe szczególiki znajduję...:))
niezwykła!!!:)))

AgnieszkaAnna pisze...

niezwykła pamiątka
podziwiam

Hogata pisze...

Oczy mi na wierzch wylazły z podziwu!!
Wspaniała rzecz!

doro pisze...

Fantastyczny pomysł, w każdym calu - trafiony!!!

kobens pisze...

Absolutnie cudo!

agatab pisze...

Cudo..ponownie cudo;)
Podziwiam i bardzo ciepło pozdrawiam:)

Drycha pisze...

mistrzostwo :))) ja robię duuuuże porządki dziś, przed chwilą znalazłam poidełko po moich chomikach :)))) może to znak ;)

jostek pisze...

czad...oniemiałam :)
koń jest rewelacyjny

Flora pisze...

......... jesteś GENIALNA...........
.
.
.
.
.
.
.
yyyyyyyyyy.........
normalnie mnie wzięło i zatkało.............
GENIALNA!!!

pasiakowa pisze...

Cu-do-wne!

Kasia pisze...

wspaniała księga! konik jest fantastyczny, też bym wsadziła łapska w śmietnik gdybym wiedziała, że znajdę tam taki skarb ;)

druga szesnaście pisze...

omdlałam................

zarzuć "teorię komentarzową".
tobie nie można się oprzeć i tyle.

Kayla pisze...

Szalenie mi się podoba.

Nowalinka pisze...

Ależ to istny czad i obłęd na kółkach, robi wrażenie, świetna robota :))

IWA pisze...

Cóż za twórcze śmietności - świetności. :-) A jakie ekologiczne, bo przecież taki pegaz będzie teraz żył wiecznie zamiast się wiecznie rozkładać...

Małgorzata pisze...

GE-NIA-LNE!!!

gooseberry pisze...

brak mi komplementu :) szalenie kreatywne!

Anonimowy pisze...

To jest po prostu niesamowite, co potrafisz wyczarować z niepotrzebnych z pozoru rzeczy. Wspaniały pomysł z księgą dla księgarni, zazdroszczę takiej księgarni i takiego prezentu. Cudowny Pegaz, cudowna gra słów.
Dorota

♥laurentino pisze...

Cudownie wyszła ta skrzyneczka ;) Piękna !!!;)
Pozdrawiam cieplutko ;)

* pisze...

NIESAMOWITA !!