niedziela, 17 lipca 2011

Frida




12 komentarzy:

Lili pisze...

rewelacja:) mają klimaicik, świetnie!

Magda pisze...

Kobieta ogień, kobieta kwiat.
W metryce Magdalena, a w życiu bardziej wyraziście.

Pasiakowa pisze...

Ten pierwszy portret..mrrr....
Świetne wszystkie.. meksykańsko kolorowe...

Anna Chudzik-Pawlik Art pisze...

TAK!TAK!TAK!

bardzo, bardzo, bardzo

...:)))...
jak Ci się znudzą
w co wątpię
ale marzyć przecież można...:)))
to ja chętnie
zaadoptuje

MONIKA pisze...

Dwójka mi się podoba, bardzo-bardzo :)

jola_zola pisze...

cudnie Fidzie w pomarańczu...

jola_zola pisze...

...Fridzie znaczy (połknęłam w iędzyczasie "r"...

jola_zola pisze...

hehehehehe... i "m"...

Boei pisze...

Intrygująca postać- w Twoim wydaniu chyba jeszcze ciekawsza niż w rzeczywistości;)

tymonsyl pisze...

piękne te Twoje Fridy, rozumiem, że szykujesz się na Warszawę ;-)))

coco.nut pisze...

obłędnie fantastyczne!!! i "do twarzy" ci w tym ognistym kolorze :)

Anna Chudzik-Pawlik Art pisze...

dziękuję Kochana Cyneczko:***
zrobiłaś mi niesamowita niespodziankę obdarowując jedną z cudowych Frid...

bardzo, bardzo było mi miło

:)
:*****