środa, 7 września 2011

SERDECZNIE ZAPRASZAM

na


poletko uprawiam już od 2,5 lat, to jest mój 882 post;
wrzesień jest dla mnie miesiącem wyjątkowym
i z wdzięczności ogromnej
za ciągłe nawożenie poletka mojego
Waszym dobrym słowem, obecnością samą
chciałabym podzielić się plonami
Proszę chętnych o wpisywanie się w komentarzach.
/nie trzeba mieć swojego bloga/
Można się zdjęciem powyższym częstować, innych zapraszać....
do 7 października
wtedy to wylosowana zostanie jedna osoba,
która złoży u mnie zamówienie,
mając na względzie swoje ulubione kolory, wzory i tematy
na:

1. notes
2. komplet trzech kwiatuszkowych broszek
3. kartkę
4. zawieszkę
5. zakładkę

co Wy na to?
zapraszam Kochani!!!
:***


112 komentarzy:

druga szesnaście pisze...

ja pierwsza!!!!!!!!!!!!!!!

p.s. dobrze, że jesteś.

Kasha Rolley pisze...

Ja druga. Fajnie by bylo wygrac.

Mrouh pisze...

chciałam byc pierwsza, ale mi się nie udało, ale oze się uda... wygrac?:-) Słońca deszczu w odpowiednich proporcjach, żeby poletko rodziło obficie następne wieki!:-)

Kardamonowa pisze...

A ja na to, jak na lato!

Guriana pisze...

u Ciebie i dla Ciebie zawsze!!!...sto lat Kochana:)))

silence pisze...

A ja na cynkowe dożynki z przyjemnością się piszę. 882 posty pełne inspiracji...to życzę drugie tyle :)

asica.p pisze...

wszystkiego najlepszego Kochana:)

Zuzik pisze...

Gratuluje osiągów!
Zapisuję się na Dożynki!
Pozdrawiam serdecznie!
:-)

Anonimowy pisze...

Gratuluję serdecznie wytrwałości =]
Chętnie ustawię się w kolejce, bo mieć prace Twojego autorstwa to zaszczyt =]

kasiamanufacture pisze...

gratulacje i nie mogę sobie odmówić by nie spróbować wygrać tych pięknych rzeczy, które tworzysz :)

Aneladgam pisze...

Och, czy mogę uprzejmie poprosić o wylosowanie mnie? ;)
lylis.blox.pl

Dorota pisze...

Cynko wszystkiego najlepszego i nieustających pomysłów życzę.
Na dożynki się piszę :)

BRONKA pisze...

Pewnie że się piszę, takie doborowe
towarzystwo, nie sposób odmówić;-)
Pozdrawiam :-)))

Encza pisze...

Wszystkiego naj!!!! Wspaniale że jesteś i cudnie inspirujesz:)
Chętnie ustawię się kolejce:)
pozdrawiam

coco.nut pisze...

wszystkiego takiego wiesz - najlepszego dla ciebie!!!

a przy okazji ja też spróbuję szczęścia :)

Dusia pisze...

nie mogłam się doczekać;)

Nesse pisze...

O jej! Jakie szaleństwo...
Obserwuję regularnie i zawsze ię "natycham", a mieć taki niepowtarzalny notes - to by było coś :D

agatab pisze...

Cynko,
bardzo lubię odwiedzać Twoje poletko, dzięki że nam to umożliwiasz.
Twoje prace, Twoja kreatywność i poczucie humoru, za każdym razem zachwycają.
Tak więc z radością zapisuję się na Dożynki:)))

DUCHA pisze...

Chętnie stanę w tej uroczystej kolejce! Życzę ciągłych inspiracji i cudnych dzieł przez kolejne 800 a może i więcej postów:) Pozdrawiam

Zussska pisze...

Ja tam się zgadzam.

Ania pisze...

to i ja sprobuje szczescia, bo czesto tu zagladam i bardzo mi sie podobaja Twoje prace:)
pozdrawiam serdecznie!

curiously pisze...

Ach, mieć Twoje prace u siebie :)

Gallery from the soul pisze...

Często tu zaglądam, gratuluję pięknych prac : niebanalnych i z "tym czymś" . Zapisuję się grzecznie w kolejce :)

Molly pisze...

a kto by nie chciał?! ;)
ustawiam się w kolejce :))

Aleksandra pisze...

Ależ byłabym szczęśliwa mając jakąś Twoją pracę ... Postoję zatem w kolejce

Mała Mi Buka pisze...

Hehe Cynkowe dożynki jak zwykle popularne i nie dziwię się wcale a wcale. Ustawiam się w kolejeczce, życząc kolejnych - nie 2,5 - ale 25 lat weny i natchnienia oraz mnóstwa czasu na ich twórcze wykorzystywanie :*

Anonimowy pisze...

Zapisuję się i gratuluję:)
scrap-olki@wp.pl

UHK Gallery pisze...

Ojej Dożynki znów!!!!!!!!

Uwielbiam!!!!!!!!!!!!!!

Staję w kolejce i uściski z okazji tego wyjątkowego września :)

:*:*:*

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo chętnie :) Dziękuję za zaproszenie. Pięnie tu jest u Ciebie :)

Huma pisze...

Plonów co niemiara!!!

rafija pisze...

o ! znowu dozynki!? to niemozliwe jak czas leci...
fantastyczna wygrana, wiec ustawiam sie w kolejce i zycze jeszcze iwlu postow natychajacych nas do bezdechu :)

Trzpiot pisze...

i ja, i ja,i ja!!! :)

Olina pisze...

Gratuluję wytrwałości i tylu postów.:)
Chętnie staję w kolejce.

Pozdrawiam!

at-the-attic pisze...

ja !

beata pisze...

O Ludzie !!!! To dopiero rarytasy się szykują! Nie mam bloga, ale ustawiam się w kolejce.

Unknown pisze...

ja ja jaaa!!!! ja tez :D:D zaraz wrzuce informacje na bloga:D kazdy chce miec jakas twoja kartke!! i notes! i zaiweszke:D

diana pisze...

Ja też baaaaardzo chcę i zapisuję się w długalachnej kolejce:))))No i z ogromną przyjemnością będę do Ciebie zaglądać dalej...

ROMA pisze...

Pragnę posiadać coś absolutnie "cynkowego" i jak widać, nie jestem w tym pragnieniu (niestety)osamotniona!
Zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

ew pisze...

Gratuluję dorobku :) I grzecznie ustawiam się w kolejce, bo Twoje dziełka podziwiam od dawna :)

Ludkasz pisze...

Nieustannego urodzaju na Twym poletku Ci życzę:) I staję w tej dłuuuugaśnej kolejce, może coś z plonów mnie się dostanie:)

skrzatka pisze...

Nie zapisało mojego komentarza?
Oj, oj.
Ja przecież też

Oleander pisze...

Staję grzecznie w kolejce, z nadzieją na szczęście:)

IWA pisze...

Oby wszystkie miesiące były wyjątkowe! I tak płodne jak do tej pory! Może skapnie mi choć kłosek...

Unknown pisze...

882 posty - pięknie - gratuluję! (: pozdrawiami ustawiam się w kolejce, może uda mi się wygrać na krótko przed urodzinami :))

arimor pisze...

Achh! Raz brałam udział w Twoich dożynkach, ale niestety nie miałam szczęścia. Może tym razem los będzie łaskawszy. Marzę o którymś z tych przepięknych skarbów, jakie wychodzą spod Twoich palców! Tak oto obudziły się we mnie najniższe instynkty pożądnicze :).

Ustawiam się w kolejce, która na pewno urośnie w oczach. Życzę dalszej weny!

arimor@o2.pl

Unknown pisze...

Piękne te Twoje prace. Z wielką chęcią ustawiam się w tej długaśnej kolejce :)

frutti pisze...

Uwielbiam Twoje prace, tak więc z miłą chęcią wezmę udział w losowaniu z cichą nadzieją o wygranej.
Życzę Ci wszystkiego najlepszego!
Pozdrawiam :*

OLIWKA pisze...

Cynko, pukam do Ciebie, bo uwielbiam twoje dożynkowe plony:)
niech się szczęści nam wszystkim, a "chleba" i "ducha" niech Ci nigdy nie zabraknie :):):)

Ann. pisze...

...Niech rozwija się i porusza tak samo, jak zawsze. Bez Twoich prac rękodzielnicza blogosfera nie byłaby taka sama!

adda pisze...

Jestem, bo uwielbiam...

Igoria pisze...

Oj, obok takich cukierasków nie moge przejść obojętnie :) Ustawiam się w kolejce - zapisując się obiema rękoma:)))

Pozdrawiam z www.masosolnie.blogspot.com

gooseberry pisze...

ustawiam się grzecznie, choć komentarz pewno niedługo zginie w gęstwinie kolejnych :)
gratuluję wytrwałości i cierpliwości w prowadzeniu bloga!
no i pozdrawiam cieplutko :)

jola_zola pisze...

Matko... byłabym prze-szczęśliwa gdyby szczęśliwy los uśmiechnął się właśnie do mnie w losowaniu Twoich dożynkowych wspaniałości!!!
W Twoich pracach jestem zakochana... Twój talent szczerze podziwiam...
Byłabym niesamowitą szczęściarą gdybyś właśnie mnie wylosowała:):):)

Zyta kolorynietoperza.blogspot.com pisze...

Staję w tej kolejce , bo...
przeczytałam, a teraz zobaczyłam, że to co przeczytałam to fakt, a fakt jest taki, że dla Twoich prac warto tu zaglądać i oglądać, no i stanąć w tej kolejce:0 Pozdrawiam:)

justysias7000 pisze...

Super dożynkowe cukierasy!!!:) Spróbuję i ja:)
pozdrawiam:)

Boei pisze...

Wszystkiego najlepszego, Cynko, samych sukcesów!!

Pozdrawiam i staję z nadzieją:)

Tores- pisze...

Ależ szaleństwo rozdawnicze planujesz! Tyle szczęścia dla kogoś jednego? Się ustawię oczywiście, życząc przy okazji dalszych lat w szczęściu i zdrowiu :)

LavInArt pisze...

Ustawiam się w kolejce, chętnie przygarnę coś z Twoich dzieł :)

nirshya.dwbh pisze...

Chętnie bym coś przygarnęła.

Pozdrawiam

Unknown pisze...

No to i ja szczęścia spróbuję, choć jestem u Ciebie pierwszy raz.

edit pisze...

we wrześniowym ferworze znalazłam dziś chwilkę na szperanie, zaglądam i proszę Dożynki u Cynki :) kochana dobrze , ze jesteś z nami wprowadzasz równowagę w ten nasz babski światek swoimi pracami, pozdrawiam edit

Iselin pisze...

No to może mi dopisze szczęście :) Chociaż po wrześniowym urlopie nie wiele mi już do szczęścia potrzeba. Udanego Września :)

Fit_kaloria pisze...

Oczywiście że się zapisuję :)

ecila pisze...

wow!!!! dożynki;) staję do świętowania!!!

perelka111 pisze...

też chętnie bym coś przygarneła..piekne prace tworzysz wiec byłoby zaszczytem mieć coś i móc podotykać osobiście a nie wirtualnie

Anonimowy pisze...

mój komentarz nie został dodany :( a ja też chcę stanąć w kolejce po Twoje cudeńka!!! wszystko co robisz jest przepiękne!!!
z pozdrowieniami, Magda :)

Natolin pisze...

oooo nie mogę tego przegapić :)) w zeszłym roku się nie udało, to może w tym? :)) pozdrawiam!!

Michelle pisze...

I ja, i ja!

gurka_krolowa pisze...

Kto o cynkowych tworach nie marzy? :D ja bardzo, bardzo :)

Angi pisze...

Bardzo bym chciała mieć na własność jakieś twoje dzieło ;)

Zyta kolorynietoperza.blogspot.com pisze...

882! Duuużo! Gratuluję! No to ja z moimi 15 postami też się ustawię, bo prace warte posiadania:)

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
quitemaxwork@wp.pl
Pozdrawiam
Magda

Olga Siedlecka pisze...

Staję z bukiecikiem na końcu kolejki :)

skimmia pisze...

Ja również w kolejce się ustawiam
banerek na kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam

elpimpi pisze...

GRATULACJE!!! Ustawiam się i ja po te skarby! :-)

Ana pisze...

wszystkiego dobrego, żeby nadal poletko tak obradzało! :*

ggagatka pisze...

I ja liczę na łut szczęścia, bo obok takich cukierasów nie można przejść obojętnie :)

Marta - Martenka pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

ustawiam się w kolejce :)

Kasiulkowe Prace Szydełkowe pisze...

Ja też z nieukrywaną radością ustawiam się w kolejce po wspaniałości. ;-)

Klaudia/Kszp pisze...

Zapisuję się :)

Misiabe pisze...

Wspaniały blog, wspaniałe prace i wspaniała osoba... z chęcią będe zaglądać częściej a póki co ustawiam sie w kolejce :)

pijana_wiatrem pisze...

Ja! Uwielbiam Twoje prace, to byłby prawdziwy zaszczyt być posiadaczką czegoś, co stworzyłaś :)

genia98 pisze...

Chętnie wezmę udział :D

Gosia pisze...

Patrząc na Twoje cudowne prace, aż chce się wygrać i podziwiać coś takiego w swoich łapkach ;).. Pozdrawiam i oczywiście chętnie do zabawy się dołączę.

MILA25 pisze...

To ustawiam się i ja :)
pozdrawiam Mila

Karolina Bajek pisze...

jesteś genialna :) gratulacje stażu i życzę wieeeeeelu lat tworzenia :)

i dołączam się do wypaśnych dożynek :)

OriBella pisze...

Znowu dożynki, jak cuuuudnie:)))Pozdrawiam:)))

Anonimowy pisze...

Wow!Cudne candy!gratuluję serdecznie i ściskam kciuki za siebie;)
heyoka@poczta.fm

Mariolka... pisze...

A no to zostanę obserwatorką przy tej okazji, by tu częściej zaglądać:)
Pozdrawiam:)

Berberis pisze...

Ja również zapisuję się na dożynki - o mały włos bym przegapiła ;)
Gratuluję rocznicy, bloga :)) Miło tu do Ciebie zaglądać :)

Magdalena pisze...

I ja się dołączam :-)

http://tatinka-papierkowo.blogspot.com/ pisze...

Cynka dożynkuje a ja się wpisuję

Ruda Galeria pisze...

Nie wiem, która będę, aczkolwiek chętnie się zapisuję:) Pozdrawiam i życzę kolejnych, lepszych plonów.

KOLOROWY ptak pisze...

ustawiam się w kolejce i zaczynam mocno kciuki zaciskać, by szczęściu dopomóc :)

Dominika pisze...

Zgłaszam się do candy :) Bardzo chciałaby mwygrać hihi:)

http://art-bizuteria.blog.onet.pl/

Magda pisze...

U Ciebie zawsze warto!

barbaratoja pisze...

Co ja na to?
Ja byłabym zadowolona, gdybym np notesik u ciebie zdobyła;-)

Craftomania pisze...

i ja się ustawię!

Monika Skrzypek pisze...

Dożynek u Cynki absolutnie nie można pominąć :-)
Zaraz wstawię link u siebie:***

mamine-cuda pisze...

Żeby wygrać trzeba grać:) A więc gram! Pozdrawiam http://mamine-cuda.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego Dożynkowego
i dalszego urodzaju- jak bezblogowi mogą ( jak miło) to i ja w kolejce grzecznie się ustawiam- Sylwia-eR

Maja pisze...

Gratuluję!
I dopisuję się!

raeszka pisze...

Co ja na to? ... Już tu jestem i mam nadzieję, że to ja będę tą szczęściarą :).

Unknown pisze...

No to jak ja już wygram. Bo wygram to poproszę o cudowną jesienną zakładkę do książki :)

madebyviva pisze...

Gratulacje tak imponującej liczby postów!

Ustawiam się w kolejce :-).

Anonimowy pisze...

Prawie przegapiłam.
Stoję z nadzieją :)
Pozdrawiam !!!!
pani_a

Agnieszka C. pisze...

takie plony! chętnie się poczęstuję :)
Pozdrawiam,
Agnieszka

ania.n pisze...

zapisze sie i ja
ania_reg@poczta.onet.pl

ankan pisze...

Jeszcze ja, jeszcze ja :) Powtórzę za drugą - dobrze że jesteś :*

Musta pisze...

O kurczaki, wygląda na to, że jeszcze zdążyłam :D
No to piszę się na dożynki, bo tylko raz miałam okazję w takowych uczestniczyć ;)

Égotiste pisze...

Troszkę się spóźniłam, ale odważę się jeszcze spróbować, ponieważ nagrody są cudowne i nie umiem się powstrzymać! Właśnie zostałam obserwatorem, anna.k8@o2.pl pozdrawiam ;)