poniedziałek, 27 stycznia 2014

"Pastelowe Love"

to warsztaty, które w sobotę odbyły się w Poznaniu
w gościnnych progach Stonogi.pl
 
przepiękne prace powstały na nich !!!
zobaczcie sami :D
 
 
 
 
 
 
niezwykle twórcze i otwarte Kursantki moje !
 
  




 
i ich genialne prace! 







jestem dumna cała :D
ogromnie Wam dziękuję!!!!  

 
 
następne takie warsztaty 8 lutego w Warszawie
 
 
i 9 lutego w Wyszkowie
gościnnie na Makowym Polu :D
 

 
 
GORĄCO I SERDECZNIE ZAPRASZAM
SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA
A CHWILA JUŻ OSTATNIEA ABY JE REZERWOWAĆ ;D
 
 


7 komentarzy:

frezja pisze...

az sie zaslinilam widzac te przyrzady gotowe do dzialania....mniam :)
gratuluje kursantek :)

Words and Pictures pisze...

Looks like an amazing class - wish I could come, but it's a bit far!! I'm inspired to play anyway... thank you!
Alison x

dagmarakos.blogspot.com pisze...

Piękne prace, marzę o warsztatach cynkowych :) Czy w Małopolsce się takowe odbywają?

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

Dagmaro- 8 lutego w Warszawie..w planach nie mam chyba, że będzie jakowaś okazja to jak najbardziej :)

dagmarakos.blogspot.com pisze...

Tak, o Warszawie wiem, ale niestety dla mnie ten wyjazd jest niemożliwy. W Poznaniu odbywają się regularnie warsztaty? Pytam, bo planuję wycieczkę do Poznania na wiosnę i przy okazji mogłabym skorzystać

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

na wiosnę pewnie jakieś moje warsztaty będą w Poznaniu-ale już nie te z pewnością...15 marca się szykuje...

dagmarakos.blogspot.com pisze...

Niekoniecznie muszą być te :)