niedziela, 19 października 2014

tag vintage








9 komentarzy:

Nowe Love Papierowe pisze...

Pięknie! !!
PS
Wiecznie mam problem z naszymi imionami i nazwiskami w sieci :)
Pozdrawiam

Inka pisze...

Takie klimaty to ja uwielbiam! śliczny, starociowy tag :)

Lady E pisze...

Cudny tag i te kolory! Kocham taki styl :)

Marci pisze...

Gorgeous! I love the laces, how you arranged them.

SiódmyAnioł pisze...

Jesteś czarodziejką! Uwielbiam oglądać Twoje zaczarowane dzieła! Wprowadzają mnie w dobry nastrój, więc to czary ;)Uściski okropnie mocne :)

Theresa ~ Pion Design pisze...

Gorgeous piece!

Boei pisze...

Cudowny! 100% romantyzmu ;)

Katarzyna Rajczakowska pisze...

Praca jest przepiękna! To chyba jakiś "pojemnik", tak? Natchnęłaś mnie. Co prawda nie mam takiego pojemnika, ale drewniany bloczek podobnego kształtu. Udekoruję go. :)

Michelle pisze...

Prześliczny!