sobota, 18 lipca 2009

Kochani...candy?

no, bo jak mam podziękować za Wasze tak liczne odwiedziny, za Wasze tak niesamowite komentarze...!!!

jako, że już niedługo (jak mniemam :D), na liczniku odwiedzin pokaże się magiczne 5000, a nikomu (oprócz Tymonsyl- zobaczcie  przy okazji jej ostatni albumik i jeszcze to !) jakoś nie udawało się trafić w okrągłe sumki...zmienię trochę zasady "polowanka", że się tak wyrażę....

ewentualnych chętnych proszę o pozostawianie wpisów pod tym postem do soboty 25 lipca do godz 23.59 ;-)  Losowanie w niedzielę rano!

oto przygotowany przeze mnie upominek: (no chyba, że wolicie jakiś komplecik albo notesik?)


szczególiki:




wymiary 19x21

... jakoś ten  Craftowy "początek" za mną chodził...

i jeszcze się trochę wytłumaczę ->Ewa mam na imię :-)

 a jak będzie bardzo dużo chętnych to przygotuję jeszcze coś :-))

ściskam!

UWAGA!!!

DO ROZLOSOWANIA DOŁĄCZAM NOTATNIK - DO OBEJRZENIA TUTAJ

42 komentarze:

tymonsyl pisze...

... mnie też...:)
No to się zapisuję...

Ania ze Wzgórza pisze...

No ja oczywiście też się zapisuję :)))

Ana pisze...

i ja:)))

tymonsyl pisze...

jeszcze raz ja:) (bo na nowych zdjęciach szczegóły lepiej widoczne) Zdradź tajemnicę, w czym robiłaś napis Genesis? Świetna jest ta gra słów i pusty fotel!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

:D
napis to fragment "śmiecia", który znalazłam na drodze - podejrzewam, ze to kawałek jakiejś listwy do montowania płytek albo coś ;-)

Anitasienudzi2 pisze...

ja nie Ewa ;P stanę w kolejce choć szczęścia w grach za grosz nei mam :) ale mieć coś cynkowego to jest coś ! :)

składART13 pisze...

I ja się grzecznie ustawiam w kolejeczce :) Prawdziwy cukiereczek :))) Pozdrawiam serdecznie !

kobens pisze...

ja też się grzecznie ustawiam w ogonku...
cudeńko!!

asica.p pisze...

oj ja tez sie ustawiam:)

violka pisze...

Jejku ale cacko - może gdyby było moje, zmobilizowałoby mnie do skończenia porzuconego haftu? tu link do mnie Staję w kolejce

aleeeksia pisze...

I ja też się zapisuję :D
Staję w kolejce!!!

A tutaj jestem:
http://kolczykarniaolusssi.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

...ale ja jestem głupia... myślę i myślę nad tym "nie było mnie przy tym"... och, Cynko jesteś tak błyskotliwa, niesamowita.... Twoje zabawy ze słowem wparwiaja mnie w zachwyt - rówine mocny jak Twoje zabawy papierem
...przeciez jesteś Ewą:)

urtica

truskawkaM pisze...

uwielbiam Twoje prace :) i bardzo chcialabym meic cos Twojego u siebie :) wiec grzecznie sie wpisuje :)

Zielona pisze...

Może i tym razem coś od Ciebie zgarnę :D Świetny obrazek!!

Alosha pisze...

I ja zgłaszam się- cudna praca! :)

kasza pisze...

Próbuje i ja. Warto mieć coś od Ciebie ;)

Gosia pisze...

Chociaż mam kilka !:) cynkowych cudeniek też chcę....a co!??I tak chciałam polować na 5000;))

Lena Wz pisze...

Cynko! Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich prac, treści - które w nich zawierasz, formy - którą stosujesz, kolorów - jakich dobierasz!
Dopisuję się w kolejkę. Mocno ściskam :-)

gulka pisze...

uwielbiam Twoje prace cynko toteż ustawiam się w kolejce :)

Trusiaj pisze...

Dopisuję się do listy tych, którzy na hasło - Cynka, reagują odzewem - Bardzo Twórcza Dziewczynka! ;) Odzew końcowy - Zachwytów nigdy dość!

K.C. pisze...

Nie zmarnuję tej okazji na przygarnięcie cynkowego cuda :)
Jako nigdy niewygrywająca, powinnam odpuścić, ale żałowałabym :)

adda pisze...

I ja stawiam się w zachwycie!!!

OriBella pisze...

Piękna praca i jak zwykle niepowtarzalna. Może bedę miała szczęście...:)

Encza pisze...

Śliczności, też się dopisuję do listy chętnych :)

Małgorzata pisze...

na mojej ulicy znalazła!! na mojej!! :) mam to szczęście, że nasze realne ulice niedaleko siebie przebiegają :)))
ech Ewo.. świetne! a to maleńkie i jakże treściwe "nie było mnie przy tym".. ech.. i ach.. i och jeszcze..

Dunia pisze...

Plułabym sobie w brodę, gdybym choć nie spróbowała! Praca jest niesamowita!

Molly pisze...

"nie było mnie przy tym" ;D genialne... omal z krzesła nie spadłam... ;))

jakżebym mogła nie stanąć w kolejce po "coś" zrobionego przez Cynkę?! nie wybaczyłabym sobie tego :P ...a więc czekam cierpliwie na losowanie :)

Małgorzata pisze...

wciąż mi chodzi po głowie na ileż sposobów można to maleństwo na dole wypowiedzieć: dulsko-plotkarsko, z "umyciem rąk", z pretensją, a może z zawodem... tak ludzko, tak babsko po prostu..

immacola pisze...

cudowne, też się w ogonku ustawię, a co :D

Karola pisze...

Ja też się ustawaiam w kolejce. Pękne prace.

rafija pisze...

jejkuuu, nie udalo mi sie komentarza wczeniej wpisac, a tu widze koleeejkaaa, jak w miesnym z 20 lat temu! ;)
sama kartka jest swietna, anotes ah oh.
I jak on asobie na tym krzeselku "przycupnela"...
Ps. niesmialo- a moze podzielic candy? Dwie osoby bylyby :D

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

tak, tak - dwie losuje :-)))

Olga Heldwein pisze...

ja sie wpisuje w nadziei na notes z mona lisa!! jest absolutnie zachwycajacy :)

perelka111 pisze...

wszyscy staja w kolejce to i ja:)

Biżuteria Artystyczna pisze...

Uwielbiam "Kuszenie Adama"... raczej się nie uda ale pomarzyć można... :)

lady.charlotte pisze...

Tam skuszony Adam, a po drugiej stronie skuszona ja :) Zgłaszam się!

Peninia / Gosia pisze...

...och jakie śliczności :) Świetny blog! Ustawiam sie cichutko do kolejeczki po te pyszności...Cudo!
pozdrawiam:)

ania pisze...

... a może ostatni bedą pierwszymi ;) Prace rewelacyjne!!!!! Pozostało mi tylko podziwianie....

Katrina pisze...

Przepiękne dzieła, więc i ja się dołączę do listy osób oczekujących na losowanie. :)

meririm pisze...

Kocham ten fragment 'sufitu' z rękami (palcami)
Muszę się zapisać na listę bo nie wytrzymam x]

kiciula pisze...

dopisuję się :)

kiciula.blogspot.com

blue.crayon pisze...

I jeszcze jaaaaaa! :)