piątek, 17 lipca 2009

komplecik kolejny

ten był dla Gosi 

(w ulubionych Jej kolorach - brąz i fiolet :-)


scrapuszko:


karteczka:


zakładeczka:


a to bukiet polnych, fantastycznie pachnących kwiatów, z wczorajszego spaceru....

(poza zasięgiem kotów musiałam go postawic, bo żrą skubaniutkie wszystko "zielsko", które do domu znoszę...oprócz kociej trawki oczywiście :-))


a to owocne "drugie śniadanko" dla Trójki naszej -

się tak wymyśla jak już się nie ma co w te upały robić- śliwki, morele i dwa rodzaje (kolory) czereśni - mniam :-)


7 komentarzy:

Gosia pisze...

mniam mniam....
dziękuję ci Cynko za komplecik.Obmacane wszystko dokumentnie:)scrapuszko cudne, zakładka w użyciu a karteczka stoi sobie i wygląda...
poluje dalej oczywiscie;))

perelka111 pisze...

śliczny komplecik ,a owoce fajnie wygladaja egzotycznie:)

kobens pisze...

Gosia szczęściarą jest wielką :) Cudny komplecik :)
Ja też zaczynam polowanie, bom zazdrosna trochę ;)

Olga Heldwein pisze...

smakowite owocowe mozajki i smakowity komplet;))

Anonimowy pisze...

...zielsko pachnie mi aż z monitora, że tak powiem:)to musiał byc udany specer
owocki fantastyczne... nie ma jak u mamy

a komplet.... zrobiony przez Cynkę, czyli świetny...

urtica

Rybiooka pisze...

Cynka może podeslę ci moją trójkę hmm? tak sobie dobrze radzisz i casz na piekne twory potwory masz.... bo ja to nie wiem gdzie łapy wsadzic a nosi mnie ..

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

Dziękuję!!!

Rybiooka - Ty maluszki masz- dlatego tak trudno...jeszcze troszkę i wyrosną...Ściskam !